Nie nazwałbym teledysku plagiatem zdjęć tatuśka Bourdin’a tylko inspiracją. Madonna nosi inne stroje i jest pozuje inaczej. Nie rozumiem w czym problem i w którym miejscu jest plagiat. Ale oczywiście trzeba bogatego okraść z pieniędzy.
Moim zdaniem ten cały Bob to najsłabszy punkt koncertu, nie lubię całej kultury drag. Sprawdził się jedynie w intro, a potem wniósł niepotrzebne przerysowanie(zdaję sobie sprawę, że współpraca z nim do jednej sceny byłaby ekonomicznie nieopłacalna) Dobrze chociaż, że muzycznie Madonna naprawdę się postarała i można usłyszeć „Live to tell” i „The beast within”. Myślałem, że już nigdy nie zobaczę na koncercie zwłaszcza tego drugiego kawałka.
Z kwestii produkcyjnych zastanawia mnie wciąż jak ze sceny została usunięta rura po utworze „Erotica”. Żadne znane mi zapisy nie dały mi tej odpowiedzi, gdyż kiedy to się dzieje uwaga świateł i osób nagrywających koncert zawsze skupia się na Madonnie przemierzającej wybieg. Rura jest widoczna ponownie pod koniec koncertu, w „Everybody is a star”, kiedy widać jej górną część z balkonu, na którym śpiewa Madonna.
Rura jest na scenie przez cały czas, tylko zostaje przesunięta wgłąb. To dzięki niej Madonna przemieszcza się tak szybko z góry na dół w „Vogue”, bo po prostu ześlizguje się po niej.
18 czerwca 2020 at 20:22
i super …to sie nazywa pasja….i dzieki niej my czeroiwmy radosc z jej muzyki …brawo
4 stycznia 2021 at 01:58
Bardzo wnikliwa i ciekawa analiza.
17 stycznia 2023 at 19:30
Jutro poluję na Berlin!
13 kwietnia 2023 at 09:08
Nie nazwałbym teledysku plagiatem zdjęć tatuśka Bourdin’a tylko inspiracją. Madonna nosi inne stroje i jest pozuje inaczej. Nie rozumiem w czym problem i w którym miejscu jest plagiat. Ale oczywiście trzeba bogatego okraść z pieniędzy.
1 sierpnia 2023 at 22:03
Ciekawy artykuł
2 sierpnia 2023 at 16:37
Zaobserwowałem sobie Webo_1958 😀
6 listopada 2023 at 19:57
Super ! Będę w Berlinie .
19 listopada 2023 at 11:51
Moim zdaniem ten cały Bob to najsłabszy punkt koncertu, nie lubię całej kultury drag. Sprawdził się jedynie w intro, a potem wniósł niepotrzebne przerysowanie(zdaję sobie sprawę, że współpraca z nim do jednej sceny byłaby ekonomicznie nieopłacalna) Dobrze chociaż, że muzycznie Madonna naprawdę się postarała i można usłyszeć „Live to tell” i „The beast within”. Myślałem, że już nigdy nie zobaczę na koncercie zwłaszcza tego drugiego kawałka.
19 listopada 2023 at 12:34
Z kwestii produkcyjnych zastanawia mnie wciąż jak ze sceny została usunięta rura po utworze „Erotica”. Żadne znane mi zapisy nie dały mi tej odpowiedzi, gdyż kiedy to się dzieje uwaga świateł i osób nagrywających koncert zawsze skupia się na Madonnie przemierzającej wybieg. Rura jest widoczna ponownie pod koniec koncertu, w „Everybody is a star”, kiedy widać jej górną część z balkonu, na którym śpiewa Madonna.
3 grudnia 2023 at 10:32
Rura jest na scenie przez cały czas, tylko zostaje przesunięta wgłąb. To dzięki niej Madonna przemieszcza się tak szybko z góry na dół w „Vogue”, bo po prostu ześlizguje się po niej.
12 czerwca 2024 at 22:32
Super artykuł wyczerpujący temat. Podziwiam Twoją pasję i chęć wynajdowania takich perełek. Well done !!!